BEOMNI 2020 – Dolina Krzemowa sprzedaży na marketplace’ach
Zapraszamy na II edycję konferencji – studium przypadków o sprzedaży na marketplace’ach
ENGLISH
bezpłatna
Korzyści z „bycia OMNI”
Wiedza
To spotkanie ma wymiar praktyczny. Scena należy do klientów, nie do gwiazd z branży sprzedających swoje usługi i szkolenia. Tu posłuchasz historii sukcesów, poznasz trudności, jakich doświadczyli, ci którzy na co dzień zajmują się sprzedażą w kanałach eBay, Amazon, Rakuten...
Networking
Wyjątkowe miejsce i czas, aby wymienić się wiedzą, ale również, by nawiązać nowe kontakty, poznać ludzi, którzy na co dzień dotykają materii sprzedaży na marketplace’ach typu - eBay czy Amazon.
ZOBACZ, JAK WYGLĄDAŁO BEOMNI 2019
Społeczność
Staniesz się członkiem społeczność która, jak każdy ma swój „Everest” – sprzedaż na marketplace’ach. Dołącz do społeczności właścicieli, twórców, kreatorów biznesów eCommerce, którzy chętnie podzielą się swoim doświadczeniem.
O wydarzeniu
Zapraszamy na spotkanie! Pierwsze takie i wyjątkowe, bo naszym gościom proponujemy ZMIANĘ w aspekcie spotkania i myślenia o biznesie na marketplace’ach. Pierwsza zmiana związana jest z ideą, którą chcemy się dzielić – warto być omnichannel’owym sprzedawcą! Dalej… scena, prelekcje, to tylko i wyłącznie studium przypadków. Żadnej teorii, żadnej sprzedaży usług i szkoleń. Co więcej, macie możliwość skonfrontowania swoich szans i wątpliwości z ludźmi, którzy na co dzień tworzą wielkie i mniejsze e-biznesy!
Zobacz agendęAgenda
- Dolina Krzemowa sprzedaży na marketplace'ach - Anna Konopa
- Technologia sprzedaży omnichannel - Carsten Brassel, Plentymarkets.eu
"We love omnichannel" - KPI w E-Commerce - Elżbieta Podlecka, Setup.pl
- Przyszłość omnichannel - jak urosnąć ze wschodzącym marketplace'em
Case-study o sprzedaży omnichannel - Łukasz Dybka, Morele.net
- Amerykański rynek - czy Omnichannel może być odpowiedzią na American Dream? - Dr Sabina Klimek, Polish American Chamber of Commerce North East
- Narzędzia wsparcia aktywności eksportowej przedsiębiorstw z budżetu UE - Bartłomiej Muzykiewicz, Prezes MGDF sp. z o.o.
- Dlaczego Twoja firma nie sprzedaje na eBay? - Mateusz Grzywnowicz, #TeamSetuppl
- Prawne obowiązki sprzedawcy w Niemczech i w Polsce - Case Study - Händlerbund & Setup.pl
- W jaki sposób sprzedawca Amazon wystartuje z sukcesem na eBay? - Mark Steier
Najważniejsze różnice obu marketplace'ów i co jest potrzebne na udany start? - Listing kontra Aukcja - Paweł Lach, Setup.pl
SEO Amazon kontra SEO eBay