28.03.2020 –  6 warsztatów z praktykami

08:30-18:00

Zakup biletu obejmuje dostęp do wszystkich poniższych warsztatów – cały dzień!
Warsztaty odbędą się jeden po drugim, nie przegapisz niczego!

 

  1. eBay Fulfillment jako element strategii omnichannel.

    Carsten Brassel, Plentymarkets

    Zakres warsztatu:

    eBay w trzech prostych krokach Konfigurowanie ustawień,
    Powiązanie konta eBay z plentymarkets,
    Oszczędność polityki biznesowej eBay,
    Praca z aukcjami  Importowanie danych pozycji i oferty z konta eBay,
    Ręczne tworzenie ofert serwisów eBay Ręczna edycja list serwisów eBay,
    Rozpoczęcie, ponowne uruchomienie i zakończenie notowań,
    Modyfikacja kilku wykazów jednocześnie Korzystaj z szablonów układu, aby zindywidualizować swoje oferty w serwisie eBay,
    Przetwarzanie i automatyzacja zwrotów z eBay,
    Wtyczki eBay Przetwarzanie i automatyzacja zwrotów z eBay,
    Tworzenie promocji sprzedaży dla serwisu eBay za pomocą wtyczki eBay Marketing,
    Tworzenie ofert promowanych w serwisie eBay za pomocą wtyczki eBay Marketing,
    Poprawa rankingu dzięki wtyczce eBay SEO Importuj i odpowiadaj na informacje zwrotne z serwisu eBay w swoim systemie.

  2. Praktyki marketingowe – Kampanie Amazon PPC.

    Prowadzący ma ponad 4 lata doświadczenia w tworzeniu i obsłudze kampanii Amazon Sponsored Products i Amazon Marketing Services oraz Amazon SEO.

    Zakres warsztatów:

    Co to jest Amazońskie PPC?
    Jak działa Listing?
    Przegląd przychodów z reklam Amazon?
    Jak działa wyszukiwanie płatne Amazon?
    Rodzaje ogłoszeń Amazon PPC,
    Wymagania dotyczące prowadzenia reklamy PPC,
    Czynniki wpływające na rozmieszczenie PPC,
    Podstawowe terminy używane w PPC,
    Pięć najlepszych powodów, aby spróbować Amazon PPC,
    Typy dopasowania słów kluczowych,
    Amazońska strategia kampanii reklamowej Amazon PPC.

  3. Droga resellera – ślepy zaułek. Kurs na Private Label.

    Paweł Konopa, Setup.pl
    Współtwórca trzech marek własnych, od 7 lat zajmuje się sprzedażą na marketplace’ach oraz sklepie internetowym. Ekspert w dziedzinie budowania sprzedaży multi- oraz omnichannel.

    Zakres warsztatu:

    Fundamenty Private Label,
    Projektowanie opakowania,
    Rejestracja znaku towarowego,
    Od koncepcji produktowej, po kod kresowy na opakowaniu,
    Kodowanie produktów od 1. sztuki produktu, przez karton, do palety,
    Droga z B2C, do B2B przez Omnichannel.

  4. Budowanie wskaźników efektywności w obsłudze klienta e-commerce (KPI).

    Zakres warsztatu:

    Koszt pozyskania klienta sklepu internetowego (CPA),
    Ruch na marketplace/ch stronie www e-commerce,
    Wartość życiowa klienta (LTV):
    – personalizacja przekazu i automatyzacja marketingu,
    – omnichannel retail,
    – doceniajcie lojalność!

  5. Prawo podatkowe i nowe obowiązki w prawie związanym ze sprzedażą transgraniczną

    Zakres warsztatu: wkrótce!

GRATIS:

Google Internetowe Rewolucje w Eksporcie – ABC cyfrowego eksportu w internecie – poznaj swoich nowych klientów!

Zakres warsztatów:

Szkolenie dla firm, które są na początku swojej drogi do zdobycia zagranicznych klientów i rynków. Każdy uczestnik dzięki udziale w warsztatach zdobędzie niezbędną wiedzę w zakresie wytypowania nowych potencjalnych rynków docelowych, zrozumienia zagranicznych klientów, a także przygotowania firmy do wejścia na nowe rynki.

W czasie warsztatów:
– zobaczysz czego możesz dowiedzieć się na temat zwyczajów konsumentów na zagranicznych rynkach,
– dowiesz się jak sprawdzić jakimi komunikatami marketingowymi posługuje się konkurencja,
– nauczysz się samodzielnie przeprowadzać analizy konkurencji na interesującym Cię rynku zagranicznym.
Warsztaty mają formę praktyczną, dlatego weź ze sobą laptop, aby aktywnie w nich uczestniczyć.

 

 

Warsztaty BEOMNI 2020

Bilety wstępu na konferencję i warsztaty. Zarejestruj się teraz i zostań uczestnikiem konferencji oraz warsztatów!



Bezpłatny audyt sklepu lub konta Amazon/eBay

Dziękujemy, Twoje zgłoszenie zostało wysłane