Zaczynamy od dialogu

Rozpoczynając współpracę, zadajemy kluczowe pytania, by określić kierunek rozwoju Twojego biznesu, analizować możliwości i ograniczenia w sprzedaży międzynarodowej, a rzeczywista ocena sytuacji jest niezbędna dla skutecznej strategii.

Długoterminowa współpraca

Klient i Setup.pl harmonijnie współgrają niczym zębatki w precyzyjnym mechanizmie. Oferujemy elastyczną współpracę jako zewnętrzny zespół e-commerce lub dopełnienie Twoich istniejących zasobów. Naszym priorytetem jest wspieranie dynamicznego wzrostu Twojej sprzedaży.

Skupienie na efektach

Ważne są wspólne rezultaty, a nie same działania. Wystawiony produkt nie oznacza sprzedaży. Wtedy dopiero wchodzą w grę prawdziwe umiejętności, które służą do uruchomienia faktycznej sprzedaży.

Dzielimy się doświadczeniem

Historia Setup.pl zaczęła się od Anny Konopy, współzałożycielki i CEO agencji Setup.pl. Swoją własną działalność na niemieckich marketplace'ach rozpoczęła w 2012 roku, zajmując się sprzedażą artykułów motoryzacyjnych oraz pneumatycznych na rynku niemieckim. Z czasem rozszerzyła swoją ofertę o usługi konsultingowe w wyniku czego powstała agencja Setup.pl.

Dalej sprzedajemy nasze własne produkty, a naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę sprzedaży online, począwszy od tworzenia sklepów i ofert, po optymalizację sprzedaży i obsługę klienta.

Dzięki osiągnięciom i innowacyjnym pomysłom, Anna Konopa i Setup.pl zyskały zaufanie klientów z całego świata. Tylko w 2020 roku, 8 klientów agencji wygenerowało 100 mln złotych przychodu.

Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na platformach e-commerce

Agencje, które same prowadzą sprzedaż na platformach typu Amazon, eBay czy Kaufland, mają dużą przewagę nad konkurencją. Dzięki temu, zdobyły doświadczenie i wiedzę na temat tego, jak działają te platformy i jakie strategie sprzedażowe przynoszą najlepsze efekty. To pozwala na skuteczniejszą pomoc klientom w rozwoju ich biznesów.

Dynamiczne zmiany na platformach e-commerce

Platformy e-commerce to dynamiczne środowisko, w którym zmiany następują bardzo szybko. Firmy, które prowadzą własną sprzedaż na tych platformach, są na bieżąco z najnowszymi trendami i zmianami, co pozwala na szybką adaptację do rynkowych potrzeb.

Bezpośrednie doświadczenie w pracy z platformami e-commerce

Praca na platformach e-commerce wymaga specyficznej wiedzy i umiejętności. Agencje, które same prowadzą sprzedaż, mają bezpośrednie doświadczenie w pracy z tymi platformami i wiedzą, jakie narzędzia i strategie są najskuteczniejsze w osiąganiu sukcesów.

Korzyść dla Ciebie

W przypadku agencji marketplace, prowadzenie własnej sprzedaży na platformach typu Amazon, eBay czy Kaufland to nie tylko korzyść dla samej agencji, ale również dla jej klientów, którzy dzięki temu mają dostęp do najnowszych trendów i wiedzy na temat tych platform.